Monday, August 15, 2011

5 Amanah BATU! erk.. ROCK!!

Ouh shut up!

5 Amanah 2011 terbaik! saya sayang rakan-rakan saya walaupun anda
tidak sayang saya. Saya redha :p
Walaupun ada yang bitchy sikit tuh, saya tetap sayang mereka,
walaupun ada yang digelar bodoh sombong juga, saya tetap sayang mereka,
walaupun ada juga yang digelar "hot stuff" pula, saya tetap sayang mereka,
Indian, Chinese, Singh, Malay, Christian semua ada,
walaupun lain-lain bangsa, agama, bahasa, gender (ish kurang sikit),
saya tetap sayangkan mereka :D
Walaupun ada yang perangai macam longkang sampai diugut untuk dikerat 18,
pastu kasi HUMBAN!, (ramai kene ugut)
SAYA TETAP SAYANGKAN MEREKA .
Walaupun guru-guru mengherdik, mencaci, menghina, menyumpah kelas 5Amanah,
walaupun mereka tidak kenal siapa ahli keluarga 5 Amanah,
walaupun guru-guru mengharapkan kelas 5 Amanah untuk menjadi contoh semua kelas lain
dan gagal dimata mereka,
sejujurnya, mereka salah dan tidak mengenali kita yang lebih daripada itu.
Kita tidak lemah, cuma pendamkan kelemahan.
Kita bukan tidak pandai, tetapi kita merendah diri.
Kita bukan pemalas, tetapi kita selalu busy :P
Tapi yang sebenar-benarnya, kita semua awesome!! :D
(Allah, cam membanggakan diri pulak)
but actually, that's what we really are.
And I can't do anything to change that.

SAYA SAYANGKAN KELAS 5 AMANAH
Anda Batukan Dunia! \m/
Me<3Ya


*rasa dah macam ahli politik lah pulok -.-' HEHE :)