Sunday, November 29, 2009

When the sadness begin..

Ilham bin Ismail,

Harap kau berjaya dalam operation kau,
Jangan suka sangat mandi malam, tgk kan sekarang dah kene..
Kitorang semua akan sentiasa berdoa agar kau selamat..
(sumpah aku rase macam nak nangis sekarang)
Tapi kau kene kuatkan semangat kau untuk hidup..
Kene selalu ingat yg Fit sentiasa tunggu kau ;(
Mase kau minta maaf dengan kitorang kau buat aku rase x sedap hati sia..
Kau siap cakap yg kalau kau x online seminggu maksudnye ....
Weyh kau jangan pergi dulu ..
Keputusan PMR kau x amik lagi..
Kite nanti kalau PMR 8A same2 lah skolah kat Langkawi ;(
Fit , kau ngan aku.
Sumpah aku rase gile x sedap hati ngan perangai kau hari ni.
Tapi aku lega bila aku dengar kau ade semangat yg kuat utk hidup.
Memang kitorang akan doakan kau selamat!!!
So, Cayo Illy!!!
Makan ubat, ikut cakap doktor!!
lepas operate jangan kau suka mandi malam2!


Sekian, luahan hati Sabrina..


Kitorang sayang kau Illy <333333333333